Kazachstan blokuje 8 kanałów telewizyjnych, w tym Russia Today i Bloomberg

10-10-17 admin 0 comment

Kazachstan  zablokował nadawanie  ośmiu  kanałów telewizyjnych. Są to:  koreańska  KBS World, rosyjskie  ATV ТВ, TV5, RT Documentary, RT Documentary HD, Russia Today oraz „Białoruś 24”,a  także Bloomberg.  Jako powód podano brak zarejestrowanych w Kazachstanie  przedstawicielstw tych kanałów . Zakaz obejmuje zarówno telewizję satelitarną, jak i kablówkę, a nawet Internet.

Przypomnijmy, że wcześniej na terenie Białorusi zakazano transmisji   rosyjskich informacyjnych  kanałów telewizyjnych w miejscach publicznych. Powodem stała się  skarga jednego z obywateli, któremu na stacji benzynowej przełączenia telewizora kanały informacyjnego Rossija24 na  telewizję białoruską . Obecnie na Białorusi w miejscach publicznych można oglądać tylko telewizje państwową.

Źródło: regnum.ru

Opracowanie BIS – Biuletyn Informacyjny Studium