Zapytanie w sprawie oferty na przygotowanie strategii kampanii informacyjno-promocyjnej w mediach ukraińskich projektu PIMReC
Zapytanie w sprawie oferty na przygotowanie strategii kampanii informacyjno-promocyjnej w mediach ukraińskich w ramach działań promocyjnych dla projektu „Adaptation of former observatory on the Pip Ivan mountain to the needs of alpine rescue service training center” (PIMReC), realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina 2014-2020
- WYMAGANIA ZLECENIODAWCY:
Opis przedmiotu i zakresu zapytania:
W związku z realizacją projektu pn. ,,Adaptation of former observatory on the Pip Ivan mountain to the needs of alpine rescue service training center” (PIMReC) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020, zgodnie z zasadą konkurencyjności, Uniwersytet Warszawski ogłasza postępowanie w trybie zapytania ofertowego na przygotowanie strategii kampanii informacyjno-promocyjnej w mediach ukraińskich.
Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia koncepcji kompleksowej kampanii informacyjno-promocyjnej w mediach ukraińskich. Kampania powinna być realizowana w wybranych kanałach: prasa ogólnokrajowa i regionalna oraz Internet. Możliwe formy komunikatów w ramach kampanii prasowej: wypowiedzi, wywiady, artykuły, advertoriale, informacje prasowe, reklamy prasowe oraz reklama internetowa, w tym dla mediów społecznościowych.
Kampania powinna komunikować przede wszystkim główny cel projektu – poprawę bezpieczeństwa w rejonie Karpat Wschodnich na skutek rozwijania współpracy służb ratunkowych Ukrainy i Polski. Powinna wyjaśniać główne zadania projektu oraz pokazywać w jaki sposób projekt przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa ruchu turystycznego w Karpatach Wschodnich. Dodatkowo kampania powinna poruszać temat ochrony wspólnego dziedzictwa kulturowego i historycznego Polski i Ukrainy w postaci odbudowy dawnego Obserwatorium Astronomiczno-Meteorologicznego na górze Pop Iwan.
Cele kampanii informacyjno-promocyjnej:
1) zwiększenie rozpoznawalności projektu PIMReC,
2) zwiększenie liczby osób odwiedzających oficjalną stronę internetową projektu oraz strony i profile w sieciach społecznościowych.
Grupy odbiorców kampanii:
Lokalni mieszkańcy, turyści, osoby związane ze środowiskiem akademickim, przedstawiciele władz lokalnych młodzież z Polski i Ukrainy (w wieku powyżej 14 lat), potencjalni przyszli partnerzy przedsięwzięć realizowanych w budynku d. Obserwatorium
Działania wchodzące w skład przedmiotu zamówienia:
Oferta składana przez Wykonawcę powinna obejmować wycenę:
- Strategii marketingowej projektu, w tym wskazania sposobu komunikacji, optymalnych narzędzi marketingowych dostosowanych do charakterystyki projektu, propozycji działań reklamowych w mediach elektronicznych (social media, wyszukiwarki etc);
- Opracowania treści oraz kreacji graficznej materiałów prasowych (reklam i advertoriali) oraz reklam internetowych;
- Tworzenie bazy kontaktów z mediami, dziennikarzami, instytucjami oraz domami medialnymi, do których będą przekazywane niezbędne materiały do publikacji, zamieszczenia treści etc.
- Opracowania treści oraz grafik reklam internetowych w oparciu o nośniki i media zaproponowane w punkcie a).
- Monitoring mediów w trakcie i po zakończeniu kampanii
- Stworzenie szablonu prezentacji ofertowej (np. Powe Point), opisującej cele, główne założenia oraz postępy projektu.
Osoby uprawnione w Uniwersytecie Warszawskim do kontaktowania się w sprawie niniejszej oferty:
Jan Tygielski
Biuro Innowacji w Przestrzeni Akademickiej UW
ul. Dobra 56/66
00-312 Warszawa
tel.: + 48 664 044 737
Termin przygotowania koncepcji kampanii promocyjnej: do 21 lutego 2020 roku
Termin nadsyłania ofert: do 7 lutego 2020 roku
Oferta powinna zawierać:
- Strategię kampanii prasowej – propozycję mediów (tytułów), w których przeprowadzona zostanie kampania prasowa z uzasadnieniem wyboru konkretnych tytułów, zasięg, kanały dystrybucji, analiza możliwości dotarcia wskazanych tytułów branżowych do wybranych grup docelowych.
- Strategię, plan kampanii reklamowej w Internecie – propozycję narzędzi reklamy internetowej, zasięgi poszczególnych narzędzi, wskazanie treści w serwisach internetowych, które będą promowane. Określenie dla sieci wyszukiwania Google zestawień grup reklam ze słowami kluczowymi, podanie przykładowych jednostek reklamowych dla danych grup. Określenie zasad umieszczania reklamy graficznej w sieci Google, najbardziej trafnych dla grupy docelowej. Propozycja działań remarketingowych. Propozycja działań reklamowych w sieciach społecznościowych (Facebook, Instagram), ewentualnie również filmów na kanale YouTube.
Oferty z podaną ceną za usługę, należy składać drogą e-mailową lub osobiście na adres/email:
Biuro Innowacji w Przestrzeni Akademickiej UW
Jan Tygielski
ul. Dobra 56/66
00-312 Warszawa
e-mail: jan.tygielski@uw.edu.pl
Więcej informacji w języku polskim znajdą Państwo TUTAJ
Більше інформації українською мовою можна знайти ТУТ