Zapytanie w sprawie oferty na przygotowanie strategii kampanii informacyjno-promocyjnej w mediach ukraińskich projektu PIMReC

28-01-20 Promocja 0 comment

Zapytanie w sprawie oferty na przygotowanie strategii kampanii informacyjno-promocyjnej w mediach ukraińskich w ramach działań promocyjnych dla projektu „Adaptation of former observatory on the Pip Ivan mountain to the needs of alpine rescue service training center” (PIMReC), realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina 2014-2020

 

  1. WYMAGANIA ZLECENIODAWCY:

 Opis przedmiotu i zakresu zapytania:

W związku z realizacją projektu pn. ,,Adaptation of former observatory on the Pip Ivan mountain to the needs of alpine rescue service training center” (PIMReC) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020, zgodnie z zasadą konkurencyjności, Uniwersytet Warszawski ogłasza postępowanie w trybie zapytania ofertowego na przygotowanie strategii kampanii informacyjno-promocyjnej w mediach ukraińskich.

Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia koncepcji kompleksowej kampanii informacyjno-promocyjnej w mediach ukraińskich. Kampania powinna być realizowana w wybranych kanałach: prasa ogólnokrajowa i regionalna oraz Internet. Możliwe formy komunikatów w ramach kampanii prasowej: wypowiedzi, wywiady, artykuły, advertoriale, informacje prasowe, reklamy prasowe oraz reklama internetowa, w tym dla mediów społecznościowych.

Kampania powinna komunikować przede wszystkim główny cel projektu – poprawę bezpieczeństwa w rejonie Karpat Wschodnich na skutek rozwijania współpracy służb ratunkowych Ukrainy i Polski. Powinna wyjaśniać główne zadania projektu oraz pokazywać w jaki sposób projekt przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa ruchu turystycznego w Karpatach Wschodnich. Dodatkowo kampania powinna poruszać temat ochrony wspólnego dziedzictwa kulturowego i historycznego Polski i Ukrainy w postaci odbudowy­ dawnego Obserwatorium Astronomiczno-Meteorologicznego na górze Pop Iwan.

 

Cele kampanii informacyjno-promocyjnej:

1) zwiększenie rozpoznawalności projektu PIMReC,

2) zwiększenie liczby osób odwiedzających oficjalną stronę internetową projektu oraz strony i profile w sieciach społecznościowych.

 

Grupy odbiorców kampanii:

Lokalni mieszkańcy, turyści, osoby związane ze środowiskiem akademickim, przedstawiciele władz lokalnych młodzież z Polski i Ukrainy (w wieku powyżej 14 lat), potencjalni przyszli partnerzy przedsięwzięć realizowanych w budynku d. Obserwatorium

 

Działania wchodzące w skład przedmiotu zamówienia:

 Oferta składana przez Wykonawcę powinna obejmować wycenę:

  1. Strategii marketingowej projektu, w tym wskazania sposobu komunikacji, optymalnych narzędzi marketingowych dostosowanych do charakterystyki projektu, propozycji działań reklamowych w mediach elektronicznych (social media, wyszukiwarki etc);
  2. Opracowania treści oraz kreacji graficznej materiałów prasowych (reklam i advertoriali) oraz reklam internetowych;
  3. Tworzenie bazy kontaktów z mediami, dziennikarzami, instytucjami oraz domami medialnymi, do których będą przekazywane niezbędne materiały do publikacji, zamieszczenia treści etc.
  4. Opracowania treści oraz grafik reklam internetowych w oparciu o nośniki i media zaproponowane w punkcie a).
  5. Monitoring mediów w trakcie i po zakończeniu kampanii
  6. Stworzenie szablonu prezentacji ofertowej (np. Powe Point), opisującej cele, główne założenia oraz postępy projektu.

 

Osoby uprawnione w Uniwersytecie Warszawskim do kontaktowania się w sprawie niniejszej oferty:

Jan Tygielski

Biuro Innowacji w Przestrzeni Akademickiej UW

ul. Dobra 56/66

00-312 Warszawa

tel.: + 48 664 044 737

jan.tygielski@uw.edu.pl

Termin przygotowania koncepcji kampanii promocyjnej: do 21 lutego 2020 roku 

Termin nadsyłania ofert: do 7 lutego 2020 roku 

Oferta powinna zawierać:

  1. Strategię kampanii prasowej – propozycję mediów (tytułów), w których przeprowadzona zostanie kampania prasowa z uzasadnieniem wyboru konkretnych tytułów, zasięg, kanały dystrybucji, analiza możliwości dotarcia wskazanych tytułów branżowych do wybranych grup docelowych.
  2. Strategię, plan kampanii reklamowej w Internecie – propozycję narzędzi reklamy internetowej, zasięgi poszczególnych narzędzi, wskazanie treści w serwisach internetowych, które będą promowane. Określenie dla sieci wyszukiwania Google zestawień grup reklam ze słowami kluczowymi, podanie przykładowych jednostek reklamowych dla danych grup. Określenie zasad umieszczania reklamy graficznej w sieci Google, najbardziej trafnych dla grupy docelowej. Propozycja działań remarketingowych. Propozycja działań reklamowych w sieciach społecznościowych (Facebook, Instagram), ewentualnie również filmów na kanale YouTube.

Oferty z podaną ceną za usługę, należy składać drogą e-mailową lub osobiście na adres/email:

Biuro Innowacji w Przestrzeni Akademickiej UW

Jan Tygielski

ul. Dobra 56/66

00-312 Warszawa

e-mail: jan.tygielski@uw.edu.pl

Więcej informacji w języku polskim znajdą Państwo TUTAJ

Більше інформації українською мовою можна знайти ТУТ

  • Add to Phrasebook
    • No word lists for Polish -> Polish…
    • Create a new word list…
  • Copy
  • Add to Phrasebook
    • No word lists for Ukrainian -> Polish…
    • Create a new word list…
  • Copy
  • Add to Phrasebook
    • No word lists for Polish -> Polish…
    • Create a new word list…
  • Copy
  • Add to Phrasebook
    • No word lists for Polish -> Polish…
    • Create a new word list…
  • Copy
  • Add to Phrasebook
    • No word lists for Russian -> Polish…
    • Create a new word list…
  • Copy
  • Add to Phrasebook
    • No word lists for Polish -> Polish…
    • Create a new word list…
  • Copy
  • Add to Phrasebook
    • No word lists for Russian -> Polish…
    • Create a new word list…
  • Copy
  • Add to Phrasebook
    • No word lists for Russian -> Polish…
    • Create a new word list…
  • Copy